HAR MIN ORDRE BLITT REGISTRERT?
Du får en e-post med ordrebekreftelse med en gang du har godkjent kjøpet.
JEG HAR IKKE MOTTATT ORDREBEKREFTELSE
Om du har lagt inn en ordre men ikke fått ordrebekreftelse så skyldes dette som oftest at du har tastet feil mailadressen din. Da må du ta kontakt med oss på post@kokonorway.no så vi kan sjekke e-postadressen og få lagt inn riktig adresse. Det er viktig å registrere riktig e-postadresse. Er e-postadressen feil blir all kommunikasjon også feil, bl.a. med Klarna.
KAN JEG ENDRE PÅ EN BESTILLING?
Dersom varene ikke er sendt så kan du sende oss en mail og forklare hva du ønsker, om det er kansellering eller bytte av størrelser/produkt. Vi ønsker å hjelpe deg. Er varene sendt så er det dessverre for sent med endringer. Da må du hente ut varene og sende i retur for bytte eller kansellering.
KAN JEG RESERVERE ET PRODUKT?
Er det utsolgt for varen du ønsker deg så kan du velge å få en påminning på mail når varen/størrelsen er på lager igjen. Gå da inn på produktet, der kan du legge inn mailadressen du ønsker å få påminnelsen på. Det er ikke en reservasjon, du velger selv om du vil bestille produktet dersom du får en påminnelse, det er ingen forpliktelse. Du kan ikke reservere et produkt.
JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT
Klikk på logg inn og glemt passord. Skriv inn epostadressen din som du har registrert hos oss og vi sender deg en link for å endre passordet ditt. Får du ikke nytt passord på mail med en gang så sjekk søppelpost. Da ligger det mest sannsynlig der.
HVORFOR FÅR JEG MAIL OM AT BESTILLINGEN ELLER DELER AV DEN ER KANSELLERT NÅR JEG KUNNE BESTILLE VARENE?
Det kan dessverre oppstå feil i lagerbeholdningen og da kansellerer vi varen. Ønsker du en annen vare så må du legge inn ny bestilling. Blir du veldig irritert så kan du ta kontakt med oss, vi trenger en oppstrammer innimellom.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.