BETALING OG TILBAKEBETALING?
Du mottar en mail fra oss når vi får returen din. Har du betalt for varene så refunderes pengene tilbake til samme konto som du brukte når du betalte for varene. Det kan i noen tilfeller ta opptil 14 dager fra vi registrerer returen til du har pengene på konto.
MÅ VI BETALE FAKTURA FRA KLARNA DERSOM VI RETURNERER VARENE?
Du kan logge deg inn på Klarna for å melde om din retur, da fryses eventuelle ubetalte fakturaer. Om du ikke melder til Klarna så anbefaler vi deg å betale dersom fristen nærmer seg, da unngår du purregebyr. På Klarna har du også oversikt over alle dine kjøp og betalinger.
JEG HAR RETURNERT ORDREN, OG BETALINGSFRISTEN GÅR SNART UT? SKAL JEG BETALE FAKTURA?
Er du usikker på om vi mottar returen før betalingsfristen så er det lurt å betale for å unngå ekstra kostnader. Frys fakturaen din ved å logg deg inn på Klarna og registrer returen din, så pauses faktura der.
JEG HAR EN REKLAMASJON, HVA GJØR JEG?
Dersom du har en reklamasjon ta alltid kontakt med post@kokonorway.no så hjelper vi deg der.
HVORDAN BETALER JEG FOR VARENE?
Vi har en trygg betalingsløsning. Du kan betale med Visa kort, Klarna faktura, eller Vipps.
KLARNA appen Gå aldri glipp av en betaling! Last ned Klarna-appen og få full oversikt over alle dine kjøp. Få beskjed når det er på tide å betale, og betal faktura med ett klikk. Klarna kundeservice er tilgjengelig 24/7 og i tillegg kan du enkelt håndtere returer. Last ned appen her. Har du spørsmål om betaling i forhold til Klarna så kan du kontakte Klarna sin kundeservice på denne siden
Tips! Hvis du har valgt Betal senere eller Del opp som betalingsmåte anbefaler vi å laste ned Klarna-appen. Da kan du betale fakturaen med ett klikk, og du får beskjed når det er på tide å betale. I tillegg får du oversikt over alle dine kjøp. Last ned appen her.
SKAL JEG BETALE FAKTURAEN DERSOM JEG RETURNERER VARENE?
Dersom det nærmer seg betalingsfristen og for å unngå forsinkelse gebyr så er det lurt å enten betale for fakturaen og få refundert beløpet. Eller frys fakturaen ved å logge deg inn på mine sider på Klarna og registrere at du returnerer varene. Da pauses fakturaen.
HVORDAN FÅR JEG IGJEN PENGENE?
Når vi mottar returen så registrerer vi returen hos oss og det registreres da også automatisk hos Klarna. Du vil da motta en mail om at returen din er mottatt og registrert og vi refunderer pengene dine. Det kan ta inntil 14 dager før du har pengene på konto. Vi refunderer til samme konto som beløper kom ifra.
KAN DU BETALE TILBAKE TIL EN ANNEN KONTO?
Nei det kan vi ikke, det blir betalt tilbake til samme konto som det kom ifra.
Kommentarer
0 kommentarer
Logg på hvis du vil legge inn en kommentar.